[ LUGOS ] FRAME BUFFER IN RESOLUCIJA

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Tor Nov 2 11:41:28 CET 1999

On Tue, 2 Nov 1999, Mitja Zivkovic wrote:

> Mam problem z resolucijo v conzoli. Ko sem scompilav kernel z podporo frame
> bufferja (to je tist pingvin pr bootu), od takrt mi noce vec potegnt moja
> resolucija 132x60, ki jo mam v lilo.conf. Vsakic mi vrze na default
> resolucijo 80x60. Pol so pa take ful cudne velke crke. Aja brav sm HOWTO za
> pomoc pa not pise da treba nastimat not resolucijo 640x400 take ogormne. In
> pol jest dam to stevilko v lilo.conf pa javi error. (probu sm tut scan k je
> vga=ask)  Ce ve kdo kako se da dobit resolucijo 132x60 ali vecjo nazaj, pol
> prosm pomoc ;)))))))))

Malo bolje si preberi /usr/src/linux/Documentation/fb/vesafb.txt

ali nekaj takega...

vga=ask ne deluje z framebufferjem... nastavit moras direkt mode... 788
(800x600x16) ali kaj podobnega... 791 za 1024x786x16

David!
WIMP -- Windows Icons Mice and Pointers  (aka GUI)

Dodatne informacije o seznamu Starilist