[ LUGOS ] gimp 1.1.12 blues

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Pet Nov 26 08:41:53 CET 1999

> Danes sem izvedel, da je zunaj ze .13, tako da verjetno je z .12 nekaj
> narobe. Go to 1.1.13!

v enem dnevu? wicked :)

problem je tole: help browser, ki je del gimpa in ga po mojem znanju ne
mores spraviti ven pri configu, uporablja gtkxmhtmlsomething, ki je del
gnome-libs. ze to je samo po sebi bolj levo (kog vraga naj jemljem dol
gnome-libs samo za to stvar), but wait, it gets worse: ta rec se obnasa na
libc5 sistemih dokaj khm sugavo, problemi so ravno z zadevo, na kateri je
padel gimp pri prevajanju.

nakar sem sel pregledat gimp-developer in nasel razpravo o tem, naj bi se
gtkxmhtmlwhatever sploj znebili, da se kao pise nova rec, ki bo prevzela
funkcijo tiste. ampak v enem dnevu? wow. :) (bolj verjetno je, da bom se
enkrat padel v isto pizdarijo)

Dodatne informacije o seznamu Starilist