[ LUGOS ] CDR (ide-scsi) ?!

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Sre Nov 3 11:59:39 CET 1999

Blaz Podrzaj wrote:

> Ker imaš v kernelu podporo za ATAPI CD-ROM, če pa misliš da je nimaš, se
> ti pa modul naloži sam od sebe via kerneld. V tem primeru izklopi ta
> modul v /etc/conf.modules (se mi zdi da je nekaj takega na RH) tako da
> zraven pripadajočega aliasa dodaš "off" (se mi zdi). Če se ti moduli
> nalagajo iz kakšne init skripte, zadevo tam zakomentiraj.

Ja kul samo kot kaze so tele zadeve nekje druge pri RHju .. Debian ma fino
zadevo reseno in ma module ki naj se ob bootu zazenejo v /etc/modules .. ; Pri
RHju pa je tole malo drugace ;-[ . Prav tako v /etc/conf.modules ni nebenega
aliasa, ki bi se kakorkoli nanasal na ATAPI CD-ROM ?? Se kaksen predlog kje bi
se tole dalo izklopit ?

Lp,
 Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist