[ LUGOS ] FRAME BUFFER IN RESOLUCIJA

Mitja Zivkovic mitja.zivkovic na s-sser.lj.edus.si
Tor Nov 2 11:11:28 CET 1999

Hello!

Mam problem z resolucijo v conzoli. Ko sem scompilav kernel z podporo frame
bufferja (to je tist pingvin pr bootu), od takrt mi noce vec potegnt moja
resolucija 132x60, ki jo mam v lilo.conf. Vsakic mi vrze na default
resolucijo 80x60. Pol so pa take ful cudne velke crke. Aja brav sm HOWTO za
pomoc pa not pise da treba nastimat not resolucijo 640x400 take ogormne. In
pol jest dam to stevilko v lilo.conf pa javi error. (probu sm tut scan k je
vga=ask)  Ce ve kdo kako se da dobit resolucijo 132x60 ali vecjo nazaj, pol
prosm pomoc ;)))))))))

                                                        OUTSIDER

Dodatne informacije o seznamu Starilist