[ LUGOS ] LILO

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Tor Nov 2 10:26:38 CET 1999

Zivjo Mitja.

On Tue, 02 Nov 1999, Mitja Lapajne wrote:

> Ko hocem na svojo masino dat nov kernel in vse naredim(make xconfig,make
> dep,make zImage,make modules).Ko pa hocem zagnati LILO z ukazom : lilo pa
> napise :  Warning:device 0x305 exceeds 1024 cylinder limit >
> geo_comp_addr:Cylinder number is too big (1287 > 1023)

Predvidevam da imas Linux particijo cez 8.4GB limit (oz. cez 1024 cilinder).
BIOS namrec ne zna naloziti kernela ce je le ta cez 1024 cilinder.

Jaz imam to reseno takole:

[rok]$ dir /boot -d
lrwxrwxrwx   1 root     root           14 Sep  9 16:18 /boot -> /mnt/dos/LinuX
Kjer je /mnt/dos moja dos particija, ki je pod 1024cilindrom.

Ko naredim nov kernel mountam /mnt/dos pod vfat fs, skopiram
cp bzImage /boot/bzImage-2.2.13
cp System.map /boot/System.map-2.2.13
popravimo /etc/lilo.conf in pozenem lilo.

Seveda fata ne podpira linkov, vendar to ni tezava, kajti ko kernel isce
System.map najprej isce System.map-<verzija kernela>.

Pod (win)dos-om potem se nastavim +HRS atribute vseh datotek v c:\LinuX
imeniku, zato da se jih kaksen defragmenter ne loti premikati.

Ce bos uporabil mojo konfiguracijo ti priporocam da imas boot disketo pri
roki, ce windos kaj crashne po disku, da lahko popravis zadevo.

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist