[ LUGOS ] 3D rendering
Rok Papez
rok.papez na kiss.uni-lj.si
Čet Nov 25 22:28:47 CET 1999
Zivjo Andraz.
Zivjo Andraz.
On Thu, 23 Dec 1999, Tori Andraz wrote:
> > Naj nekdo Andrazu Toriju (iz Demo scene v Resnicni resnicnosti (TVS)),
> > ki je preprican, da so orodja za tridimenzionalno risanje in obdelavo
> > slik v Linuxu se nedodelana in se zato o njih ne izplaca izgubljati
> > besed, pokaze Blender. Je prosto dostopen (vsaj za osebno uporabo).
> >
>
> Tale prepricani Andraz Tori tukaj :)
> o nedodelanosti... jaz sem se pozanimal pri ljudeh, ki se s tem ukvarjajo na
> demo sceni... preprosto z njihove perspektive ni orodja, ki bi bil
> primerljiv z 3DS MAX in Mayo pod linuxom (vsaj free ne, komercialni pa ne
> wem)...
No no .. saj tudi 3DS Max ni brezplacen.. Maya pa se manj ;-).
Morda bi te pa le zanimalo tole:
http://biz.yahoo.com/prnews/990809/ca_alias_w_1.html
Vsekakor lahko vidis kam pes taco moli, ce pa se vedno ne ves pa poglej kaj se
dogaja pri SGIju s Fahrenheit projektom ;-))). Ce povem na kratko... SGI daje
Fahrenheit in M$ na cevelj.
> Sam sem tudi sprobu Blenderja in Giram-a ...
Glede na svojo ceno Blender ponuja veliko :-)).
-------------------------------------
Rahlo mi ni vsec da sedaj ko je Linux popularen ("in" po domace) vsak poskusa
delati vse z njim. GNU/Linux je low overhead no-bloat OS, katerega primarni
namen je biti streznik in Power UNIX workstation.
- odlikujeta ga modularnost in s tem prilagodljivost
- zanesljivost
- razsirljivost izvorne kode (brez licencnega sranja na userja/kisto/...)
- podpora: brezplacna in seveda tudi komericialna
Linux se seveda tudi cedalje bolj siri v ostale trzne segmente:
- Multimedija workstation
- Desktop
- Very high-end servers
- Embeded sistemi
- Clusterji (tako zanesljivostni kot zmogljivostni-paralelizem)
- RT sistemi
vendar se siri vanje.. ni 100% v njih :-) (Primer Blender <-> Maya). Kakor pa
vidis so pa ze prvi koraki v teku, da se Maya prenese na Linux.
--
best regards,
Rok Papez.
Dodatne informacije o seznamu Starilist