[ LUGOS ] Netscape 4.51 java problemi

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Sob Nov 20 18:26:45 CET 1999

> Ko pridem na kakšno stran, ki uporablja javo (ker dandanes res ni redkost),
> mi NS enostavno zapre okno. Iskal sem core, a neuspesno.
> Uporabljam RH 6.0, ce to slucajno kaj vec pove o problemu.

Iste probleme sem imel v Slackware-u in sicer z verzijo (netscape-a) 3
pa se nekaj...
Ko sem presedlal na Debiana (2.1) pa je to delalo vredu, ocitno ker je
dselect sam
instaliral vse potrebne kniznjice itd.

Imam pa pri Netscape-u 4.61 en problem... Ce sredi loadanja na kakersen
koli nacin ne
more priti do serverja (vcasih se kar sproti podrejo routi... traceroute
pise same
zvezdice, ali se pa zacikla med dvema routerjema!, lahko pa je tudi kaj
drugega...)
stvar (netscape) zmrzne... uporaba procesorja naraste na 100% (kar pri
Pentiumu 120 ni
prevelik problem...) in ne morem pritisniti tipk stop, reload...
Ce imam odprtih vec oken zmrznejo vsa, ne le tisto, ki ne najde
serverja...
Poleg tega se vsa netscape-ove okna nehajo risat, tako da ce preklopim
na drug prog.
in nazaj ostane okno vecinoma sivo, in mogoce malo belih
pravokotnikov...

Ne vem kaj je narobe, je pa to zelo motece, ker pomaga le 'killall -9
netscape' :(

Je mogoce kdo ze imel (ima) te probleme?

Lp, Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist