[ LUGOS ] LILO_(začetnik)...

matjaz.prtenjak na kovinotehna.si matjaz.prtenjak na kovinotehna.si
Sre Nov 10 11:14:54 CET 1999

Zdravo,

Se opro=B9=E8am za tako za=E8etni=B9ko vpra=B9anje, a resni=E8no ne naj=
dem odgovora.

Pred dvema tednoma sem si zinstaliral Linux (RedHat). Vse OK. Ker imam =
na
ma=B9ini tudi Win98 mi je naredil dualboot (lilo) in spet vse OK.

No pred tednom pa sem moral Win98 instaliral =B9e enkrat, ZDAJ PA NE ZN=
AM VE=C8
DO LINUX-A!

=C8e vstavim RedHat CD mi za=E8ne linux instalirati, a tega no=E8em ker=
 JE =AEE
INSTALIRAN!!
Tudi =E8e iz CD-ja preko DOS-a (z rawrite) naredim boot disketo in sist=
em
dvignem iz diskete mi zopet =BEeli instalirati Linux (enako kot iz CD-j=
a).

=C8e mi prosim lahko pomagate:
1. Kako naj pridem do linux-a (kako naj ga po=BEenem)?
2. Ko mi ga bo uspelo pognati, kaj moram narediti da mi bo zopet instal=
iral
LILO?

Vnaprej hvala,
Matja=BE Prtenjak