[ LUGOS ] NetBoot z boot PROM-om

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Nov 2 05:16:09 CET 1999

Yo!!!!!!!

On Tue, 2 Nov 1999, Andrej Komelj wrote:

> Ce bootp daemon za posljanje paketov uporablja jedro, se zna zgoditi, da
> pri tem uposteva tudi "routing tabele". Sicer se mi to ne zdi ravno
> verjetno, a splaca se preveriti. Oglej si, ce ti route ali ifconfig
> izpiseta kaj zanimivega. Zelo verjetno je, da streljam v temo, toda
> pomisli na tole: Hardverski naslov kartice v terminalu je
> 00:00:1B:21:89:ED (ce je to slucajno naslov kartice v strezniku, je pa
> itak vse mimo). Kako naj in.bootpd ve, kam mora poslati odgovor? Skozi
> katero kartico naj ga poslje?!? Ce imas nastavljen default gateway na

Eventually mi je uspelo zadevo spraviti k življenju :)

Pazi tole!!!

> In order for dhcpd to work correctly with picky DHCP clients (e.g.,
> Windows 95), it must be able to send packets with an IP destination
> address of 255.255.255.255.  Unfortunately, Linux insists on changing
> 255.255.255.255 into the local subnet broadcast address (here, that's
> 192.5.5.223).  This results in a DHCP protocol violation, and while
> many DHCP clients don't notice the problem, some (e.g., all Microsoft
> DHCP clients) do.  Clients that have this problem will appear not to
> see DHCPOFFER messages from the server.

Tole sem prebral v DHCPd README-u :))))))) Pa to ne moreš verjet če ne
vidiš na lastne oči. To je čisti debilizem. Naj mi nekdo pove kako naj
nekomu pride na misel tako butasta rešitev, ki po vrhu še deluje :)

Sicer pa tole bi mi lahko že zdavnaj povedal nekdo ki uporablja dhcpd.

Vseeno hvala vsem, ki ste mi hoteli kakorkoli po svojih močeh pomagat.

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist