[ LUGOS ] kost #1: samba

Iztok Umek Iztok.Umek na simobil.si
Sre Nov 10 10:05:22 CET 1999

Stvar je pravzaprav preprosta. Uporabiš Access Control Lists (ACLs).

LP,
	Iztok

Iztok Umek                                           SI.MOBIL d. d.
iztok.umek na simobil.si                               Smartinska 134b
http://www.simobil.si/                            SI-1000 Ljubljana
Tel.:  +386 61 1440 944                                    Slovenia