[ LUGOS ] za vse linuxase

Primož Hrvatin primoz.hrvatin na noviforum.si
Sre Nov 17 13:50:08 CET 1999

Zivjo!

Dobil sem v roke cd z RedHat 6.1. Na vsak nacin bi rad upgrejdal obstojeco
instalacijo (RH 6.0), ker imam ze precej ostalih programckov gor ustimanih,
vendar ko stistnem upgrejd, mi po krajsem drgnjenju diska javi, da ne more
mountat /dev/hdc1. Prejsnja instalacija se nahaja na /dev/hda1, tako da ne vem,
v cem je problem. Na /dev/hdc1 (drugi disk) imam instalirano NTFS particijo.
Sicer nisem se probal v biosu izklopit drugega diska, vendar kje je zdejle ta
easy-to-use installation/upgrade, s cimer se hvalijo. Installation morda ze,
vendar upgrade pa sigurno ne.

Hvala za vsakrsen odgovor!

Primoz

Dodatne informacije o seznamu Starilist