[ LUGOS ] PPP dialin

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Nov 2 01:45:46 CET 1999

Yo!

On Tue, 2 Nov 1999, Branko F. Gračner wrote:

> em, zakaj sploh hoččeš ti dve skripti izvajat ? meni vse deluje vredu brez
> njih.

Za razne operacije ko se vzpostavi PPP povezava. Recimo fetchmail pa
sendmail -q ter masquerading (ki je po default-u off prav zaradi
dialin-a)...

Meni tudi vse deluje brez ip-up/down skript, samo z njima pa se bolje :)
Eventuelno bi lahko naredil skripto v katiri bi se preverjal obstoj PPP
pida v /var/run direktoriju, to skripto pa bi dal v cron. Samo zakaj bi to
počel, če se pa da to lepše naredit.

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist