[ LUGOS ] kdm & screensaver

Ales Bardorfer alesb na flux.fe.uni-lj.si
Tor Nov 30 17:55:14 CET 1999

Ali je mozno kdm (KDE ekvivalent xdm graficnemu login-u) prepricati, da
bi uporabljal kaksen drug screensaver namesto zatemnjevanja zaslona
(blank screensaver)?
V kdm dokumentaciji nisem zasledil, da bi imel kdm kaksno command-line
opcijo.
Poskusal sem v /etc/X11/xdm/Xsetup_0 pognati "xscreensaver -no-splash
&". Ko startam kdm se tudi pojavi ustrezen proces, torej xscreensaver
tece, toda nicesar ne naredi, ceprav so nastavitve v /root/.xscreensaver
"normalne" in v primeru, da je root prijavjen, xscreensaver tudi deluje.
Enako se dogaja tudi, ko na tak nacin poganjam KDE-jeve *.kss
screensaver-je.

Boste rekli, da kompliciram... Niti ne, ker se mi redno dogaja, da nekdo
masino ugasne in sesuje disk, ker misli, da masina ne laufa.

RedHat 5.2, preveden kde-1.1.2.

Vnaprej hvala za odgovore in lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist