[ LUGOS ] NetBoot z boot PROM-om

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Tor Nov 2 00:45:27 CET 1999

> in.bootpd[1510]: sending reply (with RFC1048 options)
> in.bootpd[1510]: setarp 192.168.2.3 - 00:00:1B:21:89:ED
> Vse lepo inprav... pošlje repy, potem pa se nič ne zgodi...

Sicer o samem bootp protokolu in "bootanju" iz eproma mrezne kartice ne
vem veliko, vendar pa je v tem primeru bolj ali manj ocitno, da se podatki
pretakajo v smeri terminal -> streznik, nazaj pa ne pridejo.

Ce bootp daemon za posljanje paketov uporablja jedro, se zna zgoditi, da
pri tem uposteva tudi "routing tabele". Sicer se mi to ne zdi ravno
verjetno, a splaca se preveriti. Oglej si, ce ti route ali ifconfig
izpiseta kaj zanimivega. Zelo verjetno je, da streljam v temo, toda
pomisli na tole: Hardverski naslov kartice v terminalu je
00:00:1B:21:89:ED (ce je to slucajno naslov kartice v strezniku, je pa
itak vse mimo). Kako naj in.bootpd ve, kam mora poslati odgovor? Skozi
katero kartico naj ga poslje?!? Ce imas nastavljen default gateway na
kaksno drugo mrezno ali celo kaj tretjega (ppp link), roma paketek tja.
Jaz bi za vsak slucaj poizkusil nastaviti pot (route) na 192.168.2.3 preko
prave mrezne (eth0, eth1, ...). Torej:

# route add 192.168.2.3 dev eth0

Druge ideje nimam. Kvecjemu kabel bi lahko se bil fuc (ce imas slucajno
UTP, pri koaksialcu je pa se to nemogoce, ker se promet pretaka v eno
smer).
--
Andrej.

... Among my most prized possessions are words that I have never spoken.

Dodatne informacije o seznamu Starilist