[ LUGOS ] neuspeli mount

Iztok Pizorn iztok.pizorn na guest.arnes.si
Tor Nov 16 15:02:05 CET 1999

On Mon, 15 Nov 1999, Bostjan Mercun wrote:

> Zivjo
>
> Meni se je pri RH 5.2 zgodilo nekaj podobnega, ker sem hotel mountat
> zanic CD. Za tem niti dobrega CD-ja nisem mogel vec mountat in tudi
> meni je napisal, da je ze mountan. Preveri, ce je CD v redu.
>
> Glede na to, da nisem redhatovec sem racunalnik enostavno rebootal in
> se nisem ukvarjal s tistim. Tako da razen reboota ti ne znam povedat,
> kako bi se to resilo.

hja. jaz sem tudi rebootal po vsakem neuspesnem mountu. ampak zdaj se mi
pa enostavno ne da vec rebootat za vsakic.

en cd je definitivno slab (vcasih ga zagrabi, vcasih ne), ostali so pa
zagotovo v redu, tako da bi morali delati.

nekje mora biti napisano, da je rec mountana. vendarle se mora to rocno
popraviti na linuxu (???!!) drugace bom zelo razocaran.

Iztok Pizorn, iztok.pizorn na guest.arnes.si
Non tam clarum linux agere, quam turpe id nescire. (prosto po Ciceronu)

Dodatne informacije o seznamu Starilist