[ LUGOS ] PCMCIA Ethernet

Ales Kosir ales.kosir na hermes.si
Tor Nov 9 13:00:46 CET 1999

Boris,

Hvala lepa za tvoj nasvet.

Kolizij na mreži res ni veliko. Malo več podrobnosti, da si boš lahko
predstavljal mojo težavo:

Glede na to, da sem preskusil obe kartici na istem omrežju v zaporedju
nekaj minut in da sem s Xircomovo lepo delal, s TrendWareovo pa dobival
poplave sporočil Tx RDC, domnevam, da je težava s kartico.

Če morda veš, kako bi (ne v izvorni kodi) povečal timeout, bi bil zelo
hvaležen.

A bojim se, da se to dogaja implicitno pravzaprav z vsakim timeoutom.
Takole nekako:

1. začetni timeout je 1,
2. če dobi kartica napako Tx RDS, ga poveča x 2,
3. pojdi na točko 2.

Po nekaj korakih je timeout zelo velik, prenos prek kartice pa seveda
kar stoji.

Lep pozdrav,
Aleš

Dodatne informacije o seznamu Starilist