[ LUGOS ] opozorilo ce pade proces

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Pon Nov 29 23:13:23 CET 1999

	Hojla!

On Mon, 29 Nov 1999, Simon Golicnik wrote:
> Pozna mogoce kdo kaksen program, ki mu definiras katere procese ki naj jih
> pazi, in ti poslje sporocilo po posti, ce proces pade. Oziroma ima perl kaj
> funkcij za delo s procesi (ne svojimi).

Mislim, da WatchDog (a.k.a. Pes(TM)) pocne taksne stvari, vec pa ne vem...
WatchDog j sicer genericno ime in mislim, da obstaja vsaj ena
implementacija za Linux... Isci, Fido! Isci! ;)

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist