[ LUGOS ] GPM error?

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Nov 29 20:06:38 CET 1999

Yo!

On Mon, 29 Nov 1999, Rok Papez wrote:

> Morda uporabljas napacen protokol.... Poskusi se s kaksnim drugim.

Ne, poizkusil sem večino tipov mišk pa je zadeva povsod ista ali še
slabša, zanimivo je tudi da mi vse starejše verzije delujejo normalno.

Saj pravim, zadeva popolnoma nič ne vpliva na normalno delo, samo v logu
se nabira ta junk in to ne samo meni. Po mojem se to dogaja večini ki
uporabljajo gpm iz distribucije Slack 7.0. Če se komu to ne dogaja, naj me
razsvetli :)

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist