[ LUGOS ] "pppd died unexpectedly"

Davor Guttierrez davor.guttierrez na s5.net
Pon Nov 1 18:59:39 CET 1999

Pozdravljen

Jaz sem z default kernelom imel enake probleme. Potem sem isklopil pri
networking v kernelu funkcije ki niso potrebne toda kernela nisem mogel
prevesti. Zato sem si dol potegnil oz. sem ga na CDju PC CHIP-a dobil nov
kernel 2.2.12 sem ga obdelal kot ponavadi s podporo za PPP TCPI/IP itd., saj to
verjetno ze ves in od tistega casa mi vse deluje brez problemov. Tako da ne vem
ce je problem v njihovem default kernelu ali kje drugje. Tako da ti svetujem da
si potegnes dol nov kernel in ga na novo prevedes.

Lep pozdrav

Davor

--
Davor Guttierrez