[ LUGOS ] Samba permissions

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Sre Nov 24 23:06:38 CET 1999

On Wed, 24 Nov 1999, Marko Cuk wrote:

> Mhm. Pa kdo ve, ce se kaj dela na tem, ali kako to sploh je ??

Ja.. na tem se dela.. Linus zadeve se ne spusti v standardni kernel.
Z mojih izkusenj na VAX/VMS-ih lahko recem da so ACLji super. Ce bodo enako
realizirani tudi na Linuxu potem zgleda zadeva tako, da lahko za specificni
username/UID poves "overried" rwx.
To je.. ne samo za ownerja, grupe ali other, ampak lahko rwx zastavice obesis
na UID.

> Ob tem
> naj vprasam nekoga, da sem slisal, da je v pripravi en "nov" filesystem,
> ki naj ob powerfailu ne toliko casa cekiral filesystema. Pravzaprav je
> danes ze vsak IDE disk vecji od 18Gb in to traja v nedogled. Pomeni, da
> 4x 20Gb diskovja lahko cakas 20 ali vec minut.

Journaling FS-i niso v "stock" kernelih, ker se morajo najprej izkazati :).

> Ok. Hvala. Kaj pa, da sambi niso pomembni usernameji in passwdji ??

To je pa "share level" security... preberi si dokumentacijo v
/usr/doc/samba-something. Sam tega nisem nikoli uporabljal.
To se da nastaviti.. samo docs preberi.

--
best regards,
Rok Papez.