[ LUGOS ] Named stuff

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Nov 4 18:58:50 CET 1999

On Thu, 04 Nov 1999, Blaz Podrzaj wrote:
>Yo!

>Ja ja, to že. Ni mi jasno samo to KDAJ on to počne. Namreč te vrstice v
>logu se ne vrstijo v kakšnem urejenem zaporedju, ampak tako recimo enkrat
>na 3 dni pa potem v enem dnevu dvakrat pa potem spet en dan nič...

>Ja, to je nameserver samo za intranet. Če bi imel v root.cache-u vpisane
>serverje, mi bi ta zadeva vsake toliko časa dvignila diald... tega pa jaz
>v končni fazi nočem. Imam raje v /etc/resolv.conf vpisane dodatne
>nameserver-je...

Ce se prav spomnim, je potrebno samo nastaviti streznik kot forward-only, pa ne
bos potreboval svojega root cacheja. (lokalne domene bo streznik se vedno povsem
normalno stregel ne glede na to, da je forward-only)

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist