[ LUGOS ] 3COM - Linux compatibility list

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Sob Nov 13 17:37:53 CET 1999

A dejte ze nehat no !!

Zdej boste pa vsi, ki ste na listi ogdovarjali na glupa vprasanja al kaj
?

Ce clovek NE ZNA pogledati na Linux compatibility list, pa naj tega
sploh ne ve in naj se ne ukvarja s tem. A je kdo od vas napisal link na
compatibility listo?
E, ni. Vsi ste blazno pametni in pisete, da podpira. To znam pa tudi jaz
in moja stara mama, ki downloada kernel in pogleda notri.

Naslednjic bo, ko bo vtaknil kaksno drugo kartico v linux, spet
spraseval, ali 3c905 dela v Linuxu, vi pa boste spet mnogo pametovali
okoli tega. Tko je tudi v parlamentu, kjer tepci, ki nimajo pojma
premlevajo in pametujejo v nedogled.

Gregor Pipan, nic slabega nisem mislil o tebi, ampak drugic pa morda
vseeno poglej thread, morda te je ze kdo prehitel.

Torej, Linux compatibility list je tukaj:

http://www.linuxdoc.org/HOWTO/Hardware-HOWTO.html

Lep pozdrav, Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist