[ LUGOS ] Named stuff

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Čet Nov 4 14:16:28 CET 1999

Zivjo

Blaz Podrzaj wrote:

> Ja ja, to že. Ni mi jasno samo to KDAJ on to počne. Namreč te vrstice v
> logu se ne vrstijo v kakšnem urejenem zaporedju, ampak tako recimo enkrat
> na 3 dni pa potem v enem dnevu dvakrat pa potem spet en dan nič...

Aja tega pa tudi jaz ne vem. Sem pa bral v eni knjigi, da hoce na vsake
toliko casa kontaktirat root server.

> Ja, to je nameserver samo za intranet. Če bi imel v root.cache-u vpisane
> serverje, mi bi ta zadeva vsake toliko časa dvignila diald... tega pa jaz
> v končni fazi nočem. Imam raje v /etc/resolv.conf vpisane dodatne
> nameserver-je...

Aha.. kaj pa ce postavis root server na isti racunalnik? Potem bi bila
stvar po moje resena. V intranetu imas verjetno samo eno top level
domeno? Dodatnih 10 minut dela in par kilo na disku, pa se named bo
zadovoljen???

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist