[ LUGOS ] TV Tuner Sound

Jan Primozic Jan.Primozic na kiss.uni-lj.si
Sob Nov 20 12:06:55 CET 1999

Ufff....

Ocitno sem samo omogocil workaround. Sam si dokumentacije nisem prebral,
tako da sem
sel takoj vleci kabel iz tunerja v zvocno kartico. Kar je uspelo. (zvok
torej prihaja sedaj iz sound blasterja).
Da pa se kartica tudi sama obnasa kot zvocna kartica - I had no idea!

Nic novega zate torej. Bom pa tvojo informacijo sporocil naprej in ti
povem, ce bo kolega kaj
uspel porihtati.

Jan.

Dodatne informacije o seznamu Starilist