[ LUGOS ] Gateway

David Delibasic david.delibasic na guest.arnes.si
Sob Maj 8 22:57:04 CEST 1999

Pozdrav !!!

Mogel bi postaviti GateWay za okoli 15 mashin (1 LiNUX Server in 14
WindoSuxx mashin). Kot sem svedel se to da narediti s Squidom. Seveda sem
si ga takoj zinstaliral. Zanima me, kje v tistem config fajlu (squid.conf)
napisem, da hocem imet gateway (proxy mi je ze uspelo postavit) recimo
eth0 (Internet - Cable Modem (Sem posilja zahteve)) in eth1 (Intranet -
Od tukaj dobiva zahteve in jih forwarda na eth0). Tak da bi pol lahko w
winsih nastelo pod TCP/IP, da bi vse zahteve posiljalo na Linux mashino
(DNS, Prehod, ...). Ce mi neposredno na ta vprasanje ne morete odgovoriti,
bi prosil da mi kdo poslje config fajl (tisti ki laufa GateWay) da bi vsaj
imel neko izhodisce za nastavljanje.

TnX

lp MadDave

Windows 98 supports real multitasking - it can boot and crash
simultaneously

                            \\_//
                            (. .)
   ---------------------ooOO-(_)-OOoo-------------------
    Name  : David Delibasic
    Org.  : [NONE]
    Email : david.delibasic na guest.arnes.si
    Nick  : MadDave
    ICQ   : 7858092
                      oooO         (   )
                       \_)