[ LUGOS ] Grafika ATI RAGE IIc

Davor Guttierrez davor.guttierrez na siol.net
Ned Maj 2 15:47:45 CEST 1999

Pozdravljeni

Danes sem si instaliral novo Caldero 2.2. In imam probleme z X-i. Namrec
tista instalacija takoj zazna da imam graficno kartico ATI MACH64 GT
IIc. No in po tem ko iyberem monito in locljivost mi da na voljo da to
locljivost testiram. Ko imam vec kot 256 barv mi desna polovica
monitorja utripa ful, tako da se s tem sploh ne da delati. Leva polovica
pa je normalna. Ko je samo 256 barv tudi utripa samo se ta motnaj ne
opazi tako mocno. Prej sem imel RedHat 5.2 in tam XFree splon niso
podpirali to graficno kartico, toda xf86setup sem uspel narihtati tako
da je delalo dokaj normalno.

Ali ima se kdo podobne probleme s to graficno kartico?

Pomagajte!!

--
Davor Guttierrez
evildog na evildog.org

begin:vcard
n:Guttierrez;Davor
tel;home:++ 386 (0)69 74 561
x-mozilla-html:FALSE
url:evildog.org
org:EvilDog.org;Webmaster
adr:;;Kranjceva 8	;Lendava;SI;9220;Slovenija
version:2.1
email;internet:davor.guttierrez na siol.net
x-mozilla-cpt:;26912
fn:Davor Guttierrez
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist