[ LUGOS ] "modem" Diamond SupraExpress 56i V Pro v linuxu?

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Ned Maj 9 06:24:31 CEST 1999

Andraz Hvalica wrote:

> Živjo!
>
> Namestil sem linux na očetov računalnik, pa o "modemu" linux niti slišati
> noče. Narekovaji zato, ker se mi potrjuje sum, da to sploh ni modem ampak
> emulator - ali kako bi temu rekel - kot npr. USRjev WinModem.
>
> Se mi zdi da sem zasledil, da ga nekdo celo uporablja v linuxu - WinModem,
> namreč, zato imam še nekaj upanja... :)
>
> Ali ima kdo izkušnje s temle mojim primerom - Diamond SupraExpress 56i V Pro
> ?

Jaz nimam nobenih izkusenj z njim v Linuxu, je pa tako, da se zadeva v Windowsih
namesca precej trapasto preko setupa.

Poleg tega je to PCI modem, PCI modemi pa sploh niso modemi v pravem pomenu
besede.  Tudi USR je zacel za dolocena trzisca delati PCI modeme, a so z njimi
sami problemi ( zaznavanje busy-ja ne dela ok, ....)

Glede na to, predvidevam, da taki modemi v Linuxu ne bodo zaziveli. Lahko pa se
tudi motim.

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist