[ LUGOS ] linux

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Pet Maj 28 09:13:52 CEST 1999

On Fri, 28 May 1999, Aljosa Sumenjak wrote:

> Lep pozdrav!
>
> Zelo rad bi zvedel, ker nekako prehajam iz obupnih windowsov na super
> mega the best Linux, glede na to, da je konfiguracija malo
> "nevsakdanja", ?e posebej zaradi tega, ker sta v računalniku dva SCSI
> CD-R-ja (TEAC in
> PLEXTOR) pa SCSI CD-ROM (PLEXTOR), pa tiskalnik PRIMERA za tisk na
> CD-ROM-e pa UWSCSI trdi disk in kontroler. Zanima me kako se obnaša
> Linux z DUAL pentium osnovno ploščo in sicer gre za 2x 333A Mendocino,
> če bom uspel kje zvohat, grafično pa bom kupil od ATI-ja in sicer All in
> [...]

To NI nenavadna konfiguracija :) Naceloma vse deluje pod Linuxom.
Linux z vec procesorji nima tezav, nasprotno, vsec mu je, da jih
je vec :) SCSI naprave delujejo pod Linuxom ze leta :) Dobro bi
bilo vedet, kateri SCSI kontroler imas. Graficna kartica baje
deluje, vec o tem katere se splaca kupiti imas napisano na
www.xfree86.org. Ce nameravas kupiti SuSe 6.1, v redu. Za workstation
naj bi to bila precej dobra izbira. Lahko pa komu reces, da ti ga
zapece na nekaj cdjev in prihranis nekaj soldov, pa se legalno je.

			Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist