[ LUGOS ] ISCEJO SE LJUDJE KI BI POMAGALI UCITI/VODITI POLETNO SOLOLINUXa

Valentin Korenjak valentin.korenjak na aster.si
Pon Maj 10 16:24:49 CEST 1999

Jaka Mele wrote:

> Zivjo
>
> V casu poletnih solskih pocitnic se pripravlja poletna sola racunalnistva
> o UNIX/LINUXu. Tecaj bo potekal v Ljubljani vsak delavnik, 14 dni. Tocen
> datum je se odprt. V skupini bo najvec 12 slusateljev. Gre za slusatelje
> brez predhodnega znanja unixa.
>
> Ce ste pripravljeni pomagati pri izvedbi tecaja, imate cas, voljo in
> vsaj osnovno znanje se mi javite na privat mail. Seveda gre za placano
> delo.

Živjo!

Oglašam se ti kot potencialni kandidat za pomoč pri izvedbi poletne šole
računalništva. Glede na to, da sem sicer redno zaposlen, pa me zanima kdaj
(terminsko) bo ta šola potekala in kakšen bo pribl. urnik (koliko ur na dan
ipd.).

Sicer sem dipl.ing.rač. in imam kar precej izkušenj z različnimi unixi in tudi
nekaj malega s pedagoškim delom.

Torej, če še rabite pomoč (saj res: kdo pa je sploh organizator te šole?), se
mi oglasi, da ugotoviva ali je moje sodelovanje sploh izvedljivo.

Pozdrav,
Valentin Korenjak

Dodatne informacije o seznamu Starilist