[ LUGOS ] [LUGOS] Libc5 programi na libc6 sistemu

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Tor Maj 4 18:59:04 CEST 1999

Hi!

> Ali je mozno na libc6 sistemu npr. Red Hat 5.2 poganjati programe, ki so
> bili prevedeni z libc5 ? Ali obstajajo tu kaksni problemi?  Imam namrec
> nekaj libc5 programov samo v binarni obliki.

RH5.2 ima poleg libc6 tudi libc5, tako da ni nobenih problemov.
Mislim da je samo pri instalacijo potrebno zadevo obkljukati (nisem
siguren, ker se ne spomnim). Drugace se pa zadeva da narediti tudi na
roke.

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist