[ LUGOS ] Linux & ISDN paket 3000

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pet Maj 28 08:47:45 CEST 1999

David Delibasic wrote:>

> V to pa dvomin, saj ko je meni fsekala strela, modem sploh ni vec deloval
> ..

Fantje, spet klobasate gluposti.

1.ISDN in PCM pac ne gresta skupaj.

2. Ce ti je "fsekala" strela in ti skurila modem se ne pomeni, da ne dela vec,
ker ima vsak modem svojevrstno linijsko zascito.
Ponavadi so to upori ( SMD na USR 0 ali 10 ohm ) na vhodu in kaksna dusilka, ki
odleti, ko pride do udara. Potem je tam okoli vse crno in vi mislite, da je konec
sveta. Pa ni, ker se 90% teh modemov da popraviti. Res je, da crkne tudi kaksen
rele ali tranzistor, pa kaj...
3. Ce pride do udara, ki je razmeroma sibak, tiste uporcke le malo poboza in
nimajo vec takih lastnosti, kakor bi jih morali imeti in zato so mozna odstopanja
pri connectih. Torej, ce se vam modem po nevihti connecta malo manj, kakor prej,
je to popolnoma mozno.

Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist