[ LUGOS ] XFree problem

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Maj 10 15:48:48 CEST 1999

Howdy!

On Mon, 10 May 1999, Boštjan Müller wrote:

> Imam problem z x-i v 486-ki imam eno xyz noname graficno, ki komajda podpira
> barve. Pri konfiguraciji z XF86Setup mi vse dela ok tudi server se zazene
> ... ko pa x-e zazenem z ukazom startix mi javi tole kar je attached v .X.err
> datoteki. Dodal sem tudi /etc/XF86Config.

Nastavitve (v XF86Config) ti dolocajo, da zna monitor delovati le z eno
horizontalno in eno vertikalno frekvenco:

   HorizSync       31.5
   VertRefresh     60

Ali imas res tako obskuren monitor? Vzemi manual in preveri. Ce imas
monitor, ki zmore vec fiksnih frekvenc, potem jih nastej:

   HorizSync       31.5 35.5

Enako velja za VertRefresh. Ce je monitor multisync, ki zmore pokriti
celoten pas, to napises takole:

   HorizSync       30.0-50.0
   VertRefresh     50-80

Ce pa je monitor res tako obskuren, se bos moral igrati z nastavitvami
frekvenc (kar ne mores kaj dosti, ker imas fiksne) ali pa z nastavitvami
timingov. Za to drugo me kontaktiraj po privat mailu (ce bo potrebno).

Peace!
  Mkx