[ LUGOS ] daemontools

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Maj 25 14:41:41 CEST 1999

On Tue, 25 May 1999, Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Za avtomatski restart je 'tata in mama' init. Za posiljanje poljubnih
> signalov pa kill (in killall).

init že poznam :)

Sem pa slabo napisal vprašanje. Rabil (no, rad bi imel) še možnost
enostavnega izklopa in vklopa daemonov. Zdaj imam npr.

  svc -d /var/lock/pppd

in mi izključi pppd. Pozneje lahko pač dam svc -u /var/lock/pppd in
ga spet zažene (d-down, u-up). Tako naj bi vsaj bilo. Te up & down
možnosti sicer sila poredko rabim, pridejo pa prav.

init uporabljam v nekaj mašinah za nadzor named-ja, ampak načeloma pa
inittab pustim raje pri miru. Sploh pa je zelo neroden za zgoraj omenjeni
"down&up".

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si