[ LUGOS ] Bad RAM ?

Danilo Godec danci na kibla.org
Pon Maj 31 01:24:29 CEST 1999

On Sun, 30 May 1999, Boštjan Müller wrote:

> Prebral sem maual in vse info poleg memtest paketa - probla make install-bin
> dd ..., make install, skompajla mi brez errorjev, ko pa bootam z diskete mi
> rece loading linux...... pol pa nic vec ...

Poskusi spremeniti kaksno nastavitev v BIOSu (shadow, cache itd. bi lahko
imeli kaj pri tem). Meni je na eni 486ki memtest vedno javljal napake, ce
je bil vklopljen cache - masina pa je delala BP (no, napak je bilo
priblizno toliko, da je za vsak bit spomina bila ena :), kar se mi je
zdelo malce neverjetno in sem za to okrivil pac memtest oz. buggy BIOS ali
chipset ali ...).

        D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist