[ LUGOS ] fat32 na dve particiji?

Andrej Trobentar star na kid.kibla.org
Tor Maj 4 16:06:44 CEST 1999

On Tue, 4 May 1999, Simon Ravnic wrote:

> juh!
>
> Imam 1.5 giga fat32 particijo... Kako jo naj razbijem na dve? Zakaj bi to
> delal??
> Da lahko dam linuxa gor! Hm, Partition magic 3.0 imam, vendar je prestar, da bi
> to podpiral... 4.0 pa trenutno glih ne najdem :)
>
> Vas aktiven clani mi je svetoval naj sem pisem, tako da upam, da ni prevec
> off-topic.
>
> lp
> Simon

Ena opcija je, da z fdiskom zbrises particijo in naredis dve novi(oz. tri
- fat32, linux native, linux swap).Ce pa se potrebujes podatke na
particiji pa uporabi program imenovan FIPS, ki je na distribuciji
zraven(vsaj na RH 5.2 je >:)).Dokumentacijo imas zraven programa.

 .andrej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist