[ LUGOS ] diald.........

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sob Maj 1 23:43:55 CEST 1999

On Sat, 1 May 1999, Iztok Polanic wrote:

> Hy !!!
>
> Sem ze obupal s tem nasim modemom in imam eno vprasanje za Vas. Se da
> izvesti pod linuxom WinGate brez diald. IP Maskerado ze imam, vendar rabil
> bi nekaj kar bi zbudilo ISDN modem, ki bi poklical SiOL. Veste za mogoce
> kaksno drugacno resitev kot je ta diald?

Je bilo ze ene 10x na listi. pppd 2.3.x zna sam dvigovati povezavo. V
options pac napises

demand
10.0.0.1:10.0.0.2
holdoff 10
idle 115

in to je to. No, mogoce sem kaj malega pozabil.
Seveda moras imeti podporo za 2.3.x tudi v jedru - preberi si navodila
od pppd-ja (source paket) ali pa vzemi jedro 2.2.x, ki to ze ima.

LP!

    Matjaz

PS.: Diald sem poskusil samo enkrat, pa nisem imel z njim nobenih
     vecjih tezav. Imam obcutek, da nekaterim clanom te liste
     malo vec trme ne bi skodilo ;-)

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si