[ LUGOS ] daemontools

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Maj 25 09:34:11 CEST 1999

Zdravo!

Uporabljam daemontools, ki jih je napisal isti avtor kot qmail.
Zadeva omogoča nadzor daemonov, avtomatski zagon v primeru sesutja
daemona in podobne zadeve.

V principu so daemontools zelo uporabna zadeva.

V praksi pa programčki avtorju niso ravno v čast. Brez pretiranih
"težav" se ti namreč lahko zgodi, da ti en klic programa svc (za
kontrolo nad daemonom) sesuje vse daemone, ki so nadzorovani s strani
daemontoolsov. Doagajale so se mi tudi že druge čudne zadevščine...

Zanima me, ali kdo pozna kakšen drug program, ki omogoča enostaven
nadzor na daemoni? Omogočati mora pač avtomatski restart in pa
možnost pošiljanja poljubnih signalov.
LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si