[ LUGOS ] Sendmail (deferred)

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Maj 4 13:56:33 CEST 1999

Yo!

Imam problem in sicer... Zadeva... local network (intranet) - par
racunalnikov - 192.168.x.x - diald linux router - ostalo windoze...

Torej ves mail naj bi sel najprej na ta linux router v queue in diald nebi
za vsak poslan mail dvigoval linije (opcija v /etc/sendmail.cf
DeliveryMode=deferred). V bistvu bi bil to tudi nekaksen mail server.
Torej to dela vse lepo in prav...

Sedaj pa problem! Ker bi bil ta linux router pac tudi local network mail
server, bi jaz rad da maili poslani na naslov lokalne mreze  (to je na ta
server kjer bi bili tudi pop accounti za vse lokalne uporabnike) nebi
cakali v queueju ampak bi takoj sli naprej... Lokalno, ce se omejimo samo
na ta mail/diald server maili ne cakajo v queueu. V glavnem kako bi to
'lokalno' razsiril na local net? Nebi pa sel v postavitev lokalnega name
serverja, ker se mi zdi da ni potrebno...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist