[ LUGOS ] image za rdeco-kapico 6.1

Danilo Godec danci na kibla.org
Čet Maj 27 22:41:48 CEST 1999

On Thu, 27 May 1999, m wrote:

> dl sem en cel ftp mirror (za rh 6.1) in imam vse paketke in strukturo
> enako kot je bilo na serverju -> ampak cd ki sem ga zapeku ni bootable
> (beats me why /  ne vem kje  se je pek zmotu - beri nisem sam zapeku cdejke )

Za zagon s CDja se pri PCjih uporablja ti. El Torito standard, ki emulira
zagonsko disketo (ali trdi disk), katere image je zapecen na CDju. To
seveda pomeni, da moras pri pecenju dolociti, kateri image naj bo
uporabljen za bootanje iz CDja (pri RH6.0 je to images/boot.img).

Pri mkisofs se to uredi z -b (in z njo povezano -c) opcijo.

> mogoce kdo ve kje bi lahko staknu zdej ta image za rdeco-kapico 6.1 (aka
> redhat 6.1)

Si preprican, da mislis RedHat 6.1? Kolikor vem, se ne obstaja...

> po drugi strani pa ne vem kaj sem naredu narobe ko sem dal cd zapect (
> ce ma kdo ksno idejo bom vesel ce jo bo delil z manoj :p )

Glej zgoraj... In ne pozabi na 'man mkisofs' :)

   D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist