[ LUGOS ] Virusi

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Čet Maj 6 08:41:37 CEST 1999

Borut Mrak wrote:

>  Me zanima kako za

Ceprav je BLA, bom napisal tole, ker je tech-related.

Drzi, da imajo nekatere plate jumperje, ki jih moras premakniti, da lahko
flashas eeprom.
Moram ti pa povedati, da se proizvajalci tega niti priblizno ne drzijo in zadeva
ima svoje prednosti, pomankljivost si pa verjetno opazil. To z jumperjem so
prakticirali pri Intlu pa se kje, vendar osebno ne smatram, da so Intlove plate
bogvedi kaj...
Danes obstojajo ze plate, ki imajo main EEprom in backup eeprom, ki skrbi, da se
plata lahko zboota, ko main odpove. Potem pa gres pa flashnes zadevo.

Kako je virus zbrisal eeprome je pa jasna stvar...tako, kakor flash.exe
sprogramira nov .bin file notri. Saj je programcka le nekaj kil. Pa se ta zna
marsikaj narediti proti tistemu, ki vpise notri FFje. Zbrisati disk je pa tako
ali pa tako mala sala. Imam DOS programcek, ki ti zbrise disk v sekundi, dolg je
pa neko kilo.

In kaj narediti s plato, ki ji je virus unicil BIOS ? Glede na to, da na take
zadeve ni garancije in vam jo bo vas dobavitelj vrgel v glavo, naredite z malo
kreativnosti naslednje:
Odlotaj eeprom dol z ustreznim orodjem, download ustreznega .bin fileja z
interneta, eeprom v programator in zapeces .bin file, nato pa eeprom prilotas
nazaj na plato.
Sala mala. Priporocam le, da ste pred tem kdaj kaj takega poceli.

Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist