[ LUGOS ] GSM na Linux

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Čet Maj 13 12:18:12 CEST 1999

Yo!

On Thu, 13 May 1999, Blaz Podrzaj wrote:

> Ni mi jasno kaj z vsem tem prometom ki ga ustvarite dosezete. Mislm, ce je
> ta promet za vas profitabien potem v redu, ce pa kar enmu drugmu profit
> delas, sebi pa samo stroske in zgubo casa potem pa res ne vem...

Ma ne, sorry no. Vzamem vse nazaj. Kan naprej se o tem pogovarjajte :)
Clovek se more tudi malo relaxirati in se malo poigrati. Poin te igre je
pa to, da zadevo cim bolj probas zakomplicirat in na koncu reces: "Ne,
bomo mi to na enostavnejsi nacin pocel!", vrzes stran svoj GSM, zakuris
kres na vrhu hriba in vsi bodo vedl da grejo Turki...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist