[ LUGOS ] PPP in uporabniki.

Andrej Vuga andrej.vuga na guest.arnes.si
Pon Maj 24 22:10:33 CEST 1999

Pozdravljeni. Imam kar nekaj vprasanj.

1. Kako dolocim, da bi lahko tudi drugi poleg root uporabnika pognali
ukaz "routed"? Zelel bi jim namrec omogociti dostop do interneta preko
mreze in rutterja na ISDN linijo. Sistem RedHat 5.2 mi je uspelo
nastaviti tako, da ce se prijavim kot root, izvedem ukaz "routed", sem
po zagonu netscape prikljucen na internet.

2. V navodilih za vzpostavitev ppp povezave preko modema (in navadne
linije, ne ISDN) pise, da lahko vsak uporabnik uporabi ukaza "ifup ppp0"
ter "ifdown ppp0". Po izvedbi zadnjega se mi modem ne odklopi. Ukaz
"pppd -d /dev/modem" pa lahko izvaja le root. Kaj storiti, da se mi bo
modem odklopil, tudi ce nisem root?

3. Obstaja podpora za graficno kartico S3 trio 3D AGP ? A je mogoce
podprta v RedHat 6.0 ?

TNX za odgovore in lep pozdrav

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist