[ LUGOS ] Linux & ISDN paket 3000

Matej Zerovnik levak na lbox.zig.si
Čet Maj 27 22:01:33 CEST 1999

Hm..... ja v M$ mi dela tm okrog 5.0kb/s tko da strela ni... na PCM pa tud
nism..... Kukr vem PCM za ISDN ne obstaja.... oz. saj na gorenjskem jh ni
vec velik... (tko tastar prav)
Mogoce res ni najboljsi modem za linux.....
al pa je moznost da NUJNO rab driverje....

LeVaK

Dodatne informacije o seznamu Starilist