[ LUGOS ] Star Office 5.0 in Red Hat 6.0

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Sob Maj 1 20:48:50 CEST 1999

Borut Mrak wrote:

> RedHat 6.0 ocitno uporablja glibc 2.1.
>
> SO 5.0 _NE_ deluje z glibc 2.1, ker so bili tisti debilni nemci toliko
> pametni, da so uporabljali ene nedokumentirane klice v glibc 2.0, ki
> jih v 2.1 ni vec. SO 5.0 ima zraven eno glibc 2.0 knjiznico, ki jo
> lahko instaliras in zadeva deluje. Kolikor vem, je ne instalira v
> /lib, tako da morajo ostali program se vedno delati.

Tocno tako. Igral sem se s tistimi knjiznicami in zaradi tega dvakrat
sesul sistem (se dobro da imam rescue diske). Namestil sem jih v svoj
direktorij, dodal v /etc/ld.so.conf kje so in pognal ldconfig. Seveda
potem ni nic delovalo.  Mi lahko kdo pove, kako bi dolocil, da naj
programi najprej gledajo v uradne lib direktorije, ce pa tam ne najdejo
naj pa gredo gledat v posebni direktorij.

Lep pozdrav,

        Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist