[ LUGOS ] Bad RAM ?

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Ned Maj 30 00:55:53 CEST 1999

Boštjan Müller wrote:

> Andrej Komelj wrote to NEONATUS.
> Hi Andrej,
>
> Problem je tule v tem da meni sploh ne naredi fajla memtest ampa samo image,
> tako da ne vem kaj je narobe, ker mi ne javi nobene napake pri kompajlanju..

Vstavi prazno disketo in napisi "make install".

That's it.

"memtest" je bil alias za kar_koli_ze_make_naredi.

Bye,
	A.

ADD cp vs. dd: cp na /dev/fd0 == dd na /dev/fd0 z bs=8Kb. V prvem
primeru naredi kernel konverzijo. Sem iskal dokument, ki je opisoval,
zakaj dd, ce delas z /dev in ne cp, ampak ga ne najdem. /dev/fd0
predstavlja fizicno disketo od prvega (boot) sektorja naprej, torej je
mozno narediti bootdisk z dd/cp.

Dodatne informacije o seznamu Starilist