[ LUGOS ] sinhronizacija fs-jev

Damjan Lampret damjan.lampret na arnes.si
Sre Maj 26 18:27:59 CEST 1999

Pozdravljeni,

slisal sem ze za par razliznih programckov, vendar mi noben
ne ustreza. Potrebujem namrec nekaj, kar bi pocelo priblizno
naslednje:

- sinhronizira datoteke med dvema razlicnima hostoma
- v primeru, da pride do 'race condition-a' in se ne da
  100% ugotoviti, katera datoteka je bolj sveza, naj poslje
  e-mail ali kako drugace opozori na konflikt
- ne sme uporabljati NFS (varnostni razlogi)
- zazeljena kriptografirana komunikacija
- po osvezitvi datoteke na enem od hostu naj spremembo
  cimprej prenese na drugi host, zelje je, da spremembo zazna
  v manj kot minuti po sami spremembi datoteke

Predstavljam si zadevo v obliki daemona, ki leno precesava
v konfiguracijski datoteki doloceno strukturo direktorijev
in ko opazi spremembo, kontaktira drugi daemon, da osvezi
datoteko na drugi strani.

Prosil bi, ce se je ze kdo s tem ukvarjal, da mi da kaksen nasvet,
kaj bi lahko uporabil.

Imam se en problem v zvezi s pokvarjenim datotecnim sistemom.
Tri datoteke so se "odlocile", da si bodo malo podljsale dolzino.
Nasploh so malo pokvarjene, tako da se jih ne da brisati ali
kako drugace popravljati. Najvecji problem je v tem, da je ena
dolga 4GB, kar povzroca probleme, ker se na particijo ne da vec
pisati, ceprav je se 3 GB prostora. Na particijo se da pisati,
ce naredim nekaj prostora tako, da pobrisem par drugih datotek.
Poskusil sem ze vse mogoce, najprej s fsck. Vendar se napak ne
da odpraviti. Gre za ext2 particijo, kernel 2.2.10 in slackware
4.0 distribucijo. Odgovori v stilu uporabe mkfs mi kaj veliko
ne pomagajo, ker je streznik ze v "produkcijski" fazi in ponovna
instalacija "skoraj" ne pride vec v postev.

Morda bi vprasanje strnil v naslednje: ali obstaja poleg fsck se
kaj drugega za popravilo datotecnega sistema?

Hvala in lp, Damjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist