[ LUGOS ] Pine v Debian 2.1

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Sob Maj 29 23:21:47 CEST 1999

On Fri, May 28, 1999 at 05:16:56PM +0200, Bostjan Strumbelj wrote:
> Just for info ...
>
> Imam 1. in 2. CD  Debian 2.1 ... manjka Pine (pa se pico in pilot),
> pa me zanima, a je mozno, da ni vkljucen v distribucijo?
>
> Zdi se mi malo cudno, da ga ni, vse kar sem nasel (na obeh CD-jih)
> je nek *.src.deb kot dodatek za pine, cca. 160k ...

Pine ima od verzije 4.0 naprej AFAIK spremenjeno licenco, tako da za
vkljucitev v Debian ni primeren. Ne vem sicer detajlov, vendar tako pac
je. Ostane ti moznost, da Pine sam skompajlas, kar je verjetno se
najbolj pametno. Cudno pa se mi zdi, da ga ni niti v non-free.
Pine 3.96? Definately a no-no ;-] Vse kar je pred 4.10 je buggy.

Sicer pa sem sam nasel boljsi ali vsaj enako dober mailer, le privaditi sem
se ga moral ;-] Zelo lepo je, da lahko nastavim vse headerje, ki mi jih
srce pozeli, se posebej na dial-up masini ;-]

Borut
borutm na bigfoot.com
"Even nowadays a man can't step up and kill a woman without feeling just
a bit unchivalrous ..."
                                                 -- Robert Benchley

Dodatne informacije o seznamu Starilist