[ LUGOS ] StarOffice 5

Jan Primozic Jan.Primozic na kiss.uni-lj.si
Tor Maj 4 09:11:33 CEST 1999

Ziv

> Gledam FAQ , itd. pa ne vem kam naj vpib9em "Customer Number" in
> "Registration Key", ki sem ju dobil ob registraciji. Namestitveni
> program me sprab9uje samo po "Personal Key", ki je dolbeine 22 znakov.
> Ve kdo kaj vee8?

Po mojih informacijah je finta v tem, da obstaja vec verzij namestitvenega
programa. Prijatelj je ta problem ze obcutil na lastni kozi, zato se sam
nisem potrudil ponoviti vaje. Od njega sem enostavno vzel tisto verzijo,
ki je delala (mislim, da je bila novejsa kot nedelujoca), in se je vse
prilegalo v svoje okvircke.

lp, Jan.

Dodatne informacije o seznamu Starilist