[ LUGOS ] nekaj tezav...

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Sob Maj 29 23:28:04 CEST 1999

On Sat, May 29, 1999 at 11:24:14AM +0200, Anze Vidmar wrote:
> hola!
>
> Neki server je zacel oddajati cudna sporocilca. Navedel jih bom kar po
> vrsti:
>
> 1.) Med delom (server je bil zelo obremenjen) se na konzoli pojavi "unable
> to load interpreter" in masino lahko samo se hladno rebootas, kajti karkoli
> vtipkas ti vrne to sporocilce.

Kot je ze nekdo povedal, nekaj s pomanjkanjem spomina verjetno...

> 2.) Ok, ob rebootu se pozene fsck, in potem zacne ispisovat nekaj v stilu:
> "deleted inode xyz has zero dtime"...

Normalno...ce rece FICEX se ti verjetno ni treba dosti sekirat. Je pa
res, da se fsck ne bi smel pognati ob vsakem bootu in kadar se pozene
(navadno na vsakih 20 mountov particije) ne bi smel javljat napak.

> 3.) Potem ko je nekaj casa server spet praskal (ful obremenjen) mi je na
> vsake toliko casa vrnil: "sl0: transmit timed out, bad line quality ?"

sl0 -> slip.

Zadeva se dandanes uporablja zgolj za diald, pa se tega z novejsim
pppd-jem ne potrebujes vec. Ali si ti na tem "serverju" sploh prevedel
svoj kernel? Meni to disi po tistem kernelu, ki pride zraven
distribucije in pase, oprostite izrazu, na dolge in kratke, tanke in
debele, ob tem pa nobenega ne zadovolji popolnoma ;-]

Borut
borutm na bigfoot.com
A conservative is a man with two perfectly good legs who has never learned
to walk.
        -- Franklin D. Roosevelt

Dodatne informacije o seznamu Starilist