[ LUGOS ] Siol & PPP

Bostjan JERKO Bostjan.Jerko na socgen.com
Tor Maj 4 08:07:14 CEST 1999

On 04.05.99 02:04:00 AM tomaz.borstnar wrote:

>info na siol.net je uradni naslov za tovrstne stvari oz telefon 080 8765. Je
>pa malo verjetno, da bos kaj pametnega zvedel. Cemu bi se ukvarjal s tem
>problemom, ce PAP in CHAP delata?

Ze sam si mi odgovoril zakaj ne kontaktiram info na siol.net. Glavni problem je v tem, da se z minicom-om priklopim brez problema, ce pa pozenem
svoj ppp skript, pa se zadeva poveze, vendar se mi chap na drugi strani ne oglasi, pa sem mislil, da je problem v uporabi MS-CHAP - ocitno ni.

LP,
	B.

Dodatne informacije o seznamu Starilist